5 Simple Techniques For تینیجر

Wiki Article

فصل اول این سریال به زندگی و خودکشی «هانا بیکر»، به عنوان شخصیت اصلی داستان می پردازد. اما جذابیت داستان زمانی بیشتر می شود که هانا با ارسال ۱۳ نوار کاست به برخی از همکلاسی های خود، قصد دارد تا پرده از دلایل خودکشی خود بردارد.

معمولا افراد نوجوان و جوان، ذهنیتی خلاق در تجسم موضوعات تخیلی دارند. داستان این سریال، درباره تعدادی نوجوان است که به دنبال کشف حقایقی درباره وقایع ماورائی هستند.

بسیاری از تغییرات جسمی، جنسی، شناختی، اجتماعی و عاطفی که در این دوران اتفاق می‌افتد می‌تواند برای کودکان و خانواده‌هایشان انتظار و اضطراب ایجاد کند.

خبرهای زیادی از گذاشتن شماره او در فضای مجازی منتشر شده بود که او در یکی از کلیپ هایی که از خود منتشر کرد گفته بود که این خبرها دروغ هستند و این شماره‌ ها را در گوشی هایتان سیو نکنید زیرا افرادی هستند که می خواهند از شما سو استفاده کنند.

این فیلم که مصائب دختر نوجوان را به خوبی نمایش می گذارد را می توان در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

مطلب بعدی بیوگرافی کندال جنر – مدل آمریکایی و محبوب در اینستاگرام

۱۸ دقیقه مطالعه اشتراک گذاری: تلگرام توییتر واتس اپ فیس‌بوک و بالاخره پس از مدت ها توانستیم تینیجر بفهمیم که عجیب ترین و پیچیده ترین سریال نتفلیکس چگونه تمام میشود.

به طورکلی اما نمی توان از موضوع مهم و تکان دهنده ای که این سریال مطرح می کند، گذشت البته از بازی های درخشان هنرپیشگان این سریال نیز نمی توان گذاشت. بنابراین قطعا باید این سریال را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

سلام ببخشید اون عکسی ک اول مقاله گذاشتید جمعی از دختر ها و پسر هاست مال چه سریالیه؟؟؟

ناوبری نوشته ← نوشته قبلینوشته بعدی → دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

درگیر عشق، روایت داستان پسری به نام «بیل» است که در خانواده ای نویسنده به دنیا آمده است. او عاشق یکی از همکلاسی های خود شده، اما قدرت بیان کردن این علاقه را ندارد.

شاید شما نیز شاهد افرادی باشید که با امتحان کردن غذاهای رستوران های مختلف دیگران را ترغیب کند که از غذاهای آن رستوران استفاده کنند. نام دیگر این افراد تستر می باشند.

شاید دوران نوجوانی، زمان مناسبی برای عاشق شدن نباشد؛ اما بهرحال تجربه عشق در این دوران نیز، می تواند برای بسیاری از افراد جالب باشد. فیلم هر روز، درباره عشق دختری به اسم «ریانون» نسبت به روحی سرگردان به نام «ای» است.

تینیجر های معروف اینستاگرام چه کسانی هستند؟ بررسی بیوگرافی و حواشی

Report this wiki page